Thursday, July 26, 2012

PICMIX

salam..
arini nurul nk share skit ape yg nrl jumpe semalam..
;)
seperti yang kite sedia maklom,
(ceh wahh.. mcm nk kasi ucapan plak..)
application utk editing gambar yg paling popular skrg ni for sure instagram kan..
tp memandang kan instagram hanya blh di guna kan oleh gadjet2
android,iphone,ipad atau ios..
mmg xmampu la aku nk meng'install kan dalam blackberry ni..
than sememang nya
aku ni pengguna blackberry, nk jugak ade benda macam tu..
ye la, nk up todate jgk la kan..
than, semalam lepas bbuka puasa, aku tergodek2 la hp bb aku ni..
saje godek2 appworld..
apa itu appworld?? haa.. pengguna bb sure tau kan..
sambil2 aku godek2 tu tibe2 terjumpa la PICMIX..
apa itu picmix?
picmix ni same macam instagram..
boleh share gambar, boleh edit2 gambar,
org boleh folow picmix kite,
fren kite boleh like n komen gamba kite..
so,same je la dgn instagram tu kan..
tp yg xsame nya perisian ni hanya utk pengguna blackberry jer..
than, semalam aku pon seru la kwn2 aku yg pakai hp bb..
bole la aku jadi folower dorg.. heheh..
okey.. jom tgk hasil nya yg sempat aku buat ngn mgunakan application picmix ni..
zaszzz..
#maaf jika gambar kurang memuaskan.. hehe..
:)

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...