Tuesday, July 24, 2012

peningkatan

ASSALAMMUALAIKUM.. selamat pagi.. munink all.. hikss.. ok.. gumbira dlm ati.. bila dapat hajat hati.. seperti dunia aku yg punya.. ekeke.. okey3.. xder pon gumbira sangat.. tp ye la kan.. bile sesuatu yg kite buat, menjadi.. sure la rase gembira kan..xder ape pon sebenarnya.. aku ni puas hati sngt bile aku add wedget kt blog aku ni, menjadi.. heee..ade 3 benda yg aku add..agak2 korg ape ye.. ekeke.. kalo sape yg slalu view blog aku, sure la tau kan.. heheh..3 bende tu sbnr nya mudah je bagi kaki2 blogger.. tp aku ni yg payah.. kalo nk wat pertukaran pada setting blog ni aku perlu kn mase yg byk.. al maklum lah, company aku ni kedekut skit.. sume bende nk cut.. ade wifi pon set pasward.. da nye mcm mn kn..so, ni pon aku buat ala kadar je.. time2 genting.. time bos xder.. blh la curi laine opis jap.. ekeke.. pape pon, aku amat gumbira ngn hasil aku pagi ni.. heheh.. syabaszz nurul!!

4 comments:

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

owhhhh...ahahahaha tahniah²..!! ini rupa²nye tanpa bantuan aku n nana... akekeke ok² aku jd org pertama..nampak sgt aku jer yg bace blog ko kn.. :p

nuRuLFaRida said...

itu je ke yg ko nmpk.. cehh.. xpikap la mate ko.. tu da bermata 4 da tu.. =P hahaha... ade 3 lagi tau.. haa.. cari2.. xper la xde org bace pon.. aku pon xkesah.. hahaha.. ni kan dairi online aku.. byk lg kot aku nk blaja add wedget2 yg lawa2.. mcm kt blog org lain tu.. haha.. da siap seting nnt ade kot org nk bace.. wakaka.. lg pon aku kn blk blog walking pon.. xpenah pon tggl jejak kt blog org.. hehe

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

ahaha..nampak la..saje bg yg 1 tu jer.. hihi buat shoutbox..boley gak aku comment kt situ.. aku nyer shout box buat baru..yg lame ilang..uwaaa.. ;(

nuRuLFaRida said...

shoutbox?? yg mn tu.. mcm aku xbuat jer pon.. huu.. adeyy.. shoutbox tu ape.. hahaha... nnt nk kne buat la ni..





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...