Friday, November 30, 2012

Makanan Bermusim di FB


hai kawan2..
harini senang skit nk menulis..
sebab bos cuti..
yippy!! yippy!!
HAHA
 
Orite..
meh nk kongsi cerita pasal fenomena makanan bermusim kt fb..
korg sure tau kan skrg paling femes kt Facebook ape??
haa..
ce teka..
kalo korg kaki fb, korg sure tau..
kekeke..
 
 
BURGER Bakar
 
 
 
 
 
satu ketika dulu,
sebok la dorg2 kt FB dengan bEger bakar..
so, yg paling femes time tu xsalah aku "beger bakar abg burn"
sebab nyer selalu kuar kt home FB aku..
lain2 beger bakar aku xtau la..
tapi sekarang, merata2 dah ade kan..
kat Kuantan pon da ade 2 tempat..
1 kat Indera Mahkota, 1 lagi area Beserah..
(yg aku tau la)
 
PAFLOVA
 
 
 

 
benda alah ni pon fenomena agak kencang gak dulu..
bersepah2 kt home fb aku..
tp sampai sekarang x pernah2 sampai dalam mulut aku..
kesian tak??
hahah..
dan aku pon x tau ape jenis paflova ni..
adakah sejenis kek? muffin?
humm..
tapi agak menyelerakan jugak bile tgk fresh fruit2 yg berteraburan tu kan..
fuhhh~
 
 
Homemade Chocolate

 
 
 
 
 
Femomena jugak Chocolate ni  dulu..
tp Alhamdulillah..
menambahkan rezeki2 para suri rumah..
sampai sekarang perkhidmatan homemade chocolat ni di perlukan..
kalo2 ade majlis kecil kecilan..
Aqiqah ke, bertunang ke, birthday party ke kan..
mmg mereka menjadi sasaran utama..
lagipon, taraf kehalalan yg x perlu di pertikai kan..
coz, for sure kite akn tempah ngn melayu..
kite pon boleh request sndr ape bentuk ape yg kite nak..
Alhamdulillah.. rezeki..
 
 
DURIAN CREPE!!
 
 


 
 
WAWW!!!
warna kuning tu membuat getaran di jiwa sungguh..
fuhhh..
(aku xpernah rase lg)
(rupa nya nampak macam bantal daa)
tengah laku macam goreng pisang panas kt fb skrg ni..
tol x?
ini makanan paling wanted di alam cyber..
ekekek..
masalah nya, ape bende ni eh..
(soalan agak bodo kan)
kek ke? aiscream ke? kueh ke?
humm..
tapi , memang membuatkan penggemar2 durian kegilaan kan..
aku ni plak, xla rase nk makan sangat..
sebab, durian pon aku makan utk cukup syarat jer..
hehehe..
tp, aku nk jugak try,
sebab nk tau ape yg havoc sangat dengan "bantal kuning" ni..
fuhh..
ini pon rezeki kaun2 suri rumah jugak..
dorg banyak iklan kan dalam fb..
Alhamdulillah..
macam2 boleh cipta kan utk dapat kn rezki yg halal..
kepada para suri rumah, teruskan usaha anda..
duduk kat rumah sekarang pon gaji kemain lagi kan..
kalah gaji org yg kerja opis macam aku..
hehehe

1 comment:

Amalina Ali said...

aku pun tak penah makan lagi pavlova and durian crepe ni lagi. teringin gak nak makan. :)





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...