Wednesday, July 25, 2012

Demam

sekiranya anakda aku demam, rizq faaris fitry ni.. mcm ni la die.. jom kite tgk gamba2 die.. somel2.. hehehe.. xsalah aku, da 3 kali kot die menginap kt KMC tu.. da jd mcm rumah persinggahan die plak.. dia ni bersilih ganti ngn sepupu dia tu.. si affan tu.. (ank kakak aku yg sulung) huu.. tp xmo la kan ank admit sokmo.. penat wehh.. naseb papa ade.. boleh bergilir jage.. kalo da masuk ward, sah2 la seminggu.. sbb nk habis kan antibiotik nya tu.. so, papa la terpaksa amik cuti panjang.. manakala aku plak, just on off je ke KMC tu.. time lunch aku pergi la jenguk.. dan mmg aku suami isteri aku stay kt KMC terus la.. siap2 aku tapau baju2 aku utk g keje.. hikhik.. da nye nk wat ape blk rumah kan.. lg pon dapat bilik besar.. bilik single plak tu.. toilet sume ade.. cukup lengkap.. mmg mcm rumah la.. selesa la nk tukar baju kan..

so, mama or papa2 sekalian.. perlu la amik berat if ank anda demam yer.. jgn tunggu lame2.. sbb kite x tau tahap kepanasan dlm badan ank tu.. kesian kat die.. dok tahan2 kesakitan..

# ni gambar paling terbaru die masuk KMC.. xsalah bulan april 2012 ari tu kot..

# gamba kt bawah ni plak kol 2pagi anta kr KMC.. demam panas sampai 40cl tau.. huhu..

# ni gamdar mase bule2 die warded kt KMC.. demam panas sampai menggigil2..

(tembam jugak ye mase kecik..)

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...