Monday, April 15, 2013

30weeks!!!!

hai hai hai..
rindu bertamu di laman belog..
chewahh!!
hakhahkahk..
 
lame kan aku x hapdate blog.. huhu..
nk kate bz tu xder pon..
dan sebab x bz la aku xleh nk hapdate blog..
sbb bos asik "terbang" ke sana sini mencari mangsa..
huhu..
 
owh.. alhamdulillah..
sudah 30weeks..
so, more 6week ++ to go~
fuhh... dupdapdupdap..
sungguh,
tersangat cuak, nebes, takut, fobia nk melalui saat2 itu sekali lagik..
(sambil lap2 peluh di dahi)
 
kalo ikot kan pengalaman ank sulung,
aku bersalin time 36w 3day lbh krg..
mmg sangat2 awal..
so, kali nih, aku terpakse lah bersedia seawal mungkin..
walhal, 1 helai baju or persiapan pon belom aku buat..
just beli botol susu Avent jer..
hakhakhak..
excited kan nmpk new design..
hehehe..
 
 
ok.. ni je mampu aku mengarang..
nnt aku sambung lagi bercerita tentang 2nd time prenancy aku nih..
sejujurnya, mengandung kali ke 2 dan utk pertama kalinya mmg tidak sama..
so, nantikan entri berikutnya dari aku yer..
(tah bape bulan lg la agak nye)
--..--
 
di sini aku sertakan cebisan gamba aku..
xpernah lg tau aku tunjuk kt mn2 tmpt.. hehehe..
fresh dari ladang, mintak opis mate aku snap kejap tadi..
hahaha
 
kali ni perut tersangat kecik..
smpai ade org tegur aku,
"nape sekarang badan dah chubby"
--__--"
bile aku pusing kan badan dan perutku,
baru lah mereka itu tau bahawasanya aku sedang membawa sorg baby dlm kantong..
kehkehkeh..
7 bulan 2minggu~
 
time ni da preggy 3bulan~
 

kawan2.. doakan segalanya di permudah kan yer..
sesungguh nya doa itu adalah jalan terakhir yg masih mampu kite berharap..
 

 

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...