Friday, November 16, 2012

Seawal Kandungan ku..

Alhamdulillah..
xhabis2 aku bersyukur atas rezki kurniaan Allah ini..
dapat sekali lagi aku merasa nikmat menjadi seorg ibu dan wanita..
lengkap lah kehidapan seseorg wanita itu setelah dia bergelar isteri, mempunyai suami yg soleh penyayang,anak dan keluarga yg bahagia..
bagi wanita2 yg masih belom di anugerahkan rezki ini,
bersabar lah wahai kawan..
Allah sedang mengatur yg terbaik utk hidup mu..
Insyaallah..
sentiasalah berdoa..
janji Allah itu pasti..
 
Amin..Alhamdulillah..
 
oke.. bukan itu yg aku nk cerita..
tp nk cerita pasal application yg aku download kt belekberi aku nih..
minggu lepas aku download..
nk tergelak pon ade..
naseb free..
bengong sungguh..
tp tibe2 terfikir..
sbb free la app bengong mcm ni dorg buat..
ekekeke
mcm tu punya application pon blh dorg reka..
adohaimakk..
 
title application tu "when ur due"
aku pon download la kan..
dari sevey yg aku tgk ade 3-4 bintang org kasi..
konon nye ok la kan app ni..
review lg die tunjukkan due date, n saiz ank..
wahh teruja la kan..
boleh tgk bentuk baby lam perut kite tiap2 minggu..
ok.. aku dalam keterujaan..
lagi pon senang, kalo doc tny "da bape week?" tros blh jawab kan..
 
ok..nih print screen tu..
adohaii.. kalo korg nk gelak x tgk..
wakaka..
boleh app ni ckp ank aku same besar ngn rasberry tu..
adohaii..
aku gelak sampai kua air mate..
kahkahkah lawak weyy..
 
kalo 40 week, buah nenas yer kawan2!!
kahkahkah..
 
konon aku target kua mcm gambar kt bawah ni lah kan..
baru betol..
perkembangan demi perkembangan..
seronok je kan tgk..
adohai..
pict kt bawah ni aku dapat dari www.babycenter.com.
byk info kt situ..
korg perlu bace..
 
ini perkembangan fetus usia 8minggu
 
so, nnti kau akn selalu mengklik babycenter.com la kalo nk tgk perkembangan baby lm perut aku ni..
mls la nk layan app bengong yg aku update tu.. adoii..
wat gelak2 boleh la.. huuu..
 

3 comments:

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

ekekekeke...ala saje die cube ko dpt bygn baby besar mane.. kekeke :p

nuRuLFaRida said...

yer la.. kok ye pon.. logik la skit.. huuu.. yg xtahan tu, aku tru buat 40week, boleh die sama kan ngn nenas.. agak2 kalo buah duyan, bape week plak yer.. ekeke

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

hahahaha...kalo buah doyan besar byk kn dari nenas..kekeke :p





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...