Friday, November 30, 2012

Nur Damia Qaisara

Alhamdulillah..
6/11/2012 yang lepas,
 adk ipar aku selamat melahirkan sorg baby perempuan..
(baru sekarang ade mase nk update)
NUR DAMIA QAISARA BINTI MOHAMMAD FAIZAL
nama di beri..
lahir di Hospital Sultanah Nur Zahirah, Kuala Terengganu
seberat 2.9kg..
(berat jugak, faaris 2.69kg jer..)
owh, Damia lahir pada kandungan mama die 40minggu..
secara pembedahan..
sbb plasenta (uri) nye ke bawah..
so, xmampu nk nak bersalin normal kan..
 
Ini anak saudara pertama aku sebalah suami..
so, sebelah suami baru ada 2 org cucu..
(baru nk masuk 3 kan)
FAARIS dan DAMIA
family sebelah aku pulak, semua dapat ank lelaki,
3 org lelaki, tambah faaris sorang..
kalo berkumpul rumah nenek,
mmg gempak habis..
boboi boy kuase 4..
HAHA
 
so, amat teruja la bila dapat baby ppuan kan..
aku ni ape lagi.. extra seronok..
anak lelaki pon seronok jugak,
 asal kan sehat dan sempurna ye dak?
tapi lain nya bile dapat baby ppuan, macam2 boleh beli..
macam2 jenis baju boleh pakai kan..
macam2 warna baju boleh pilih..
bunga2 sane sini..
beropol2 sane sini..
alahai, sweet nye kalau ada ank perempuan..
(agak2, dlm perut mama ni baby ppuan ke laki eh?)
 
jom kite layan gambar Damia
 

Alololo..cute nye Damia





 
 
Damia, tutup skit mulut tu, masuk lalat kang.. HEHE

 
ini hadiah special dari maklong utk damia yer..
siap ade nama damia lgi.. heheh..
xsabar nk tgk Damia pakai..
 
 
kawan2, kalau korg pon berminat nk tempah utk ank sendiri or utk gift set,
korg blh add fb kak Zai Nieta ni..
lawa woo hasil kekreatifan kak zai ni..
aku tgk pon memeleh aiyaq lioq..
hehehe..
jap aku upload lg hasil2 kak zai eh..
macam2 kak zai boleh buat..
key chain, handbag, pancil case dll..
korg kalo berminat, blh la pm kak zai sendiri yer..
aku tukang promote jer..
haha..
 



 
 
 
 

2 comments:

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

wahhhh...comey sgt baby nih.. huhuhu eh mama maklong eh.. same la kite yer... kt sblh sendiri maksu.. sblh tok laki maklong..hahaha tapi aku lambat lagi kot jadi maklong..haha sbb adik tok laki xkawen2 lagi..akekekke

nuRuLFaRida said...

hehe..owh,..same eh kite.. ank bongsu, merangkap ank sulung la eh..
ekekeke...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...