Monday, November 12, 2012

Bean Bag~

hai..hai..hai..
 
haaa...
 
ingat x satu ketika dulu aku update pasal bantal..
haah..
YE.. bantal hiasan yg aku sendiri xtau nama bantal tu..
haha..
atas pertolongan kwn2 yg berada di KL,
dpt jugak aku tau ape name bantal idaman aku ni..
BEANBAG!! BEANBAG!!
BEANBAG..
ye..Ye.. pabile di melayukan, begkacang la jadi nye..
 ekeke..
 
ni ha gambar nyer..
macam2 style boleh buat..
nak duduk sopan.. nk menongeng.. meniarap, telentang, sume boleh beb..
wahhh...selesa nyer..
 
kemapa BEANBAG yer nama di beri?
aku rasa kat dalam tu die isi kekacang kot..
sbb tu la macam ade bijik2 pasir dlm tu..
so, mayb pasir yg dimaksudkan itu adalah kacang..
dats y la BEANbag nama di beri..
 
ok, set!
nnt turun KL aku aku ngap jgk BEAMBAG idaman aku nih.. hahah..
harga nya xmurah tau.. ;( 
harap2 ade rezki la nanti..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 

6 comments:

kucing hitam said...

oh..bantal ni..dia macam ada pasir2 kan dalam dia..hehe..sesuai la kalau nak bai budak2 main..lembut-lembut gitu..=D

Anonymous said...

mesti best duk atas bantal tu..hehe

nuRuLFaRida said...

Marliamarble: haa..haah.kite ingtkan paris kan dlm tu.. tp tak,rume pny dalam tu ade bean.. sbb tu la name die "bigbean" mmg dalam tu die isi kekacang yg sudah di awet.. tp kalo ank patung kecik2 biase yg ade mcm tu, die isi sejenis gabus..

amy: haah bes sngt tau.. santai je,selesa..lembut.. ank nurul suke belasah bigbean ni bile g umah kawan papa die.. sbb tu nk nk jgk cari bigbean ni.. huhu

Amalina Ali said...

aku suka gak bantal tu. ada kacang! :)

nuRuLFaRida said...

nana: haaa.. jom beli jom.. haha

Amalina Ali said...

Nanti kalau ko dah beli bagi tahu ea. aku nak beli gak. untuk 'bakal' rumah kami. wahhh gituewwww....





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...