Friday, March 23, 2012

9.4.5 my bff wedding~

sambungan..... tp, aku sentiasa mendoakan kebahagian ko dunia juge akhirat.. kite xkan terpisah jauh.. hikhik.. nyanyi lagu "aishiteru" skit.. walau dgn sape pon jodoh ko tu.. aku akn tetap mendoakan dia adalah peneman utk mu sepanjang kehidupan mu.. tp ternyate.. die mmg lelaki itu.. die jugak jodoh ko kan.. haihh.. benci.. di hari pernikahan mu, saat kau di ijab kabul kan.. terdetik hati ini.. "kalo menitis lg air mate kwn aku ini, siap ko!!! (pengantin lelaki)" hee.. manis sggh kwn aku bbaju putih.. nampak bseri2.. begitu jugak ngn lelaki tu.. debaran pasti terase dlm ati masing2... 2x lafaz.. sah! kau da jd isteri lelaki itu.. lelaki yg aku xsuke itu sah mjadi peneman mu sepanjang kehidupan mu.. hishh! bergenang air mata aku kegembiraan.. gembira, akhirnya bersatu juge.. "nyanyi skit lagu "berdua bersatu" hehe.. Alhamdulillah.. segale nya da selamat n selesai.. moga kau tabah menjalani hidup sbg isteri yg byk onak dan duri.. kne slalu tanam sikap sabar, bertanggungjawab, bertolak angsur n prihatin.. wah.. pandai aku bkata2.. hehe.. ingat lah.. hidup berumahtangga ini bkn mudah spt yg di lihat.. x ringan seperti yg di pandang.. tiada bahtera yg x di pukul ombak bila di lautan.. begitu juga ngn idop ini.. insyaallah, yang tbaik itu dtg dari Nya.. hah, adiah aku kasi kt korg tu plg special.. beli mcm lain, pastu aku deco sndr tau.. malam b4 bertolak ke KT baru siap deco.. n proses membungkus siap kol 1 pagi.. hohoho.. aku kan suke wat keje last minit.. kalo ikot kan, aku nk bungkus bile sampai kt KT nanti.. tp ktk xsempat or byk keje plak.. so, mlm tu jgk tpakse buat smpai siap.. aku harap ko suke.. aku ada setiap saat di sisi kau.. aku pilih adiah tu sbb nk ko slalu pandang bnde tu, n ingt aku slalu ade.. hihi.. n itu yg paling sesuai utk ganti kan diri aku.. aku tau kau suke.. Alhamdulillah sekali lg.. Allah dah kembalikan kau pd aku.. (YTTJ)
:: sekitar majlis persandingan yg da tersangat lewat.. lihat lah ragam ank aku yg rimas dan x keruan tu.. kiri xkena.. kanan pon xkena.. macam2 gaye da die buat.. so.. mmg terpaksa mengalah la bile "bos kecik" cakap sy da rimas.. huu.. jadi.. xder la gambar yg di snap bsame pengantin lelaki.. dan, kat atas tu hantaran dr pihak pengantin ppuan kpt pengantin llaki yg aku xsuke tu.. hihohiho..hantaran utk pihak lelaki kpd pihak ppuan belom sampai la.. okey, yg berbaju kurung biru n berkemeja biru serta songkot itu abah n mak aku.. ::
::: kereta ku yg bonet nye sarat dgn hadiah2 utk pengantin.. huuu.. kene beli kereta besar lagi ni nampak gaya nye.. hihih.. halamak.. ank aku ni susah betol nk pandang camera.. hadoii.. cik pengantin plak yg beria sengeh smpai ke telinga.. macam da xsaba jer nk tggu.. hehehe... :::
:: ini sekitar majlis akadnikah yg berlaku di masjid yg terletak di hadapan rumah pengantin ppuan.. dekat je pon.. penagtin lelaki nmpk mcm berdebar2.. pengantin ppuan stay lg dok sengeh2.. mcm gatai plak aku tgk pengatin ppuan nih... ishh.. bawak bersabar la skit... soo..akhirnya, drg 2x lafaz.. sah la jd bini org.. pas je pengatin bangun dr alas duduk, ank aku plak amik tempat.. hahah.. golek2 baekk pny atas alas yg gebu tuh.. hohoho... (mase mama die kawen, die xnmpk kot alas tu..) ::: ;p
::: orite.. dis is my lovly asben n son wif banner si pengantin yg picture ny kt banner yg sangat santai.. macam baru balik g mancing udang blkg umah je.. huhu.. kwn2 yg nk kawen nnt, jgn buat banner mcm ni yer.. biar la c pengantin ni je yg banner die mcm ni.. ekekeke...
(sory ye pengantin) :::

6 comments:

Amalina Ali said...

haloh haloh halohhh... so sweetttt... letak pic skali. baru menitis air mata. :)

nuRuLFaRida said...

haiiyakk.. lupe da.. jap.. edit balik.. huuu...

Anonymous said...

syiha said:

byk shanteq muka ko nana...xdok gambo yg bole menitiskan air mata pong..

nuRuLFaRida said...

hikhikhik...nana, pic yg menitis air mate pengantin xdpt nap.. sbb penagntin pakai baju buruk.. wakaka..

Anonymous said...

asal aku x dapat corell tu?!! huh....

Amalina Ali said...

Awal-awal macam sedih aku baca. Tapi bila dah letak pic nak gelak pulak rasa. HAHAAAAA...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...