Wednesday, October 10, 2012

Sikit-sikit Lama-lama Jadi Bukit

Selamat petang semua..
 
 
ok..entri kali ni aku update pasal SAYS.COM..
YER.. says.com yg hangat di perkatakan di alam cyber masa kini..
salah satu cara mudah utk mencari duit sampingan..
ini juga salah satu jalan pintang bagi sapa2 yg kurang berkeyakinan utk berbisnez..
 
 
SAYS  xperlukan apa2 modal yer kawan..
ada line internet cukup la kan..
dari anda dok online merapu, xtau hala tuju..
apa salah nya join says kan..
hanya perlukan kerajinan dan kesabaran jer..
yer.. RAJIN untuk post iklan2 says..
dan SABAR menunggu earning masuk..
 
 
mmg masuk sikit2..
dan kadang2 ade xmasuk langsung sampai 1mggu..
tapi, itu kan cabaran dan dugaan..
bkn senang kan nk cari duit..
kate org, duit xjatuh dari langit..
aku dulu pon malas amik tau psl sume ni..
ask tgk kwn2 je pon dan tlg die klik..
tp, ape salah nye aku mencuba kan..
dpt gak pekdah nye.. hehe..
 
 
ORITE..
so skrg kalo berminat, meh klik sini
 
 
dah klik? siap klik, register la kat situ yer..
 
lepas register, log in pakai username da pasword anda td di website SAYS.COM..
 
bile dah login, die akan keluar mcm gambar di bawah..
 

 
alamak, samar2 la pulak..
ok xper.. anda hanya plerlu klik special utk mencari iklan terbaru dan masih ade earning..
 
lepas klik akn keluar mcm dlm gambar ni..
 
 
anda nmpk bulatan biru tu? itu yg masih blh di iklan kan..
 
yg merah tu da coomplete.. xdpt ape earning..
 
kalau anda berjaya..
 
ini la hasil nya..
 
 
 
 
 bile da cecah rm50.oo. da boleh cash out..
so, sepatutnya aku da blh cash out tu..
tp nk simpan lagi la.. hehe..
belom try belom tau kan..
selamat mencuba..
__________________________________

***aku xpandai nk buat tutorial oke!!
 so, arap sape yg nk join ni blh melajar skit2 dr ape yg aku buat ni.. heheh..
 

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...