Thursday, October 4, 2012

Jam Baru!!

hai kawan...
owhh..mcm ramai je kawan2 dlm blog ni kan..
AHH.. pedulikan.. hehe
 
haa.. jam baru..
ye. setelah 4tahun x beli jam..
Last beli time kawen, YA. lbh krg 4tahun la..
itu pon utk di jadikan hantaran..
dan aku plak sorg yg mmg WAJIB berjam tgn..
 
 
HEHE. wajib ok.. kalau xpakai rs mcm tgn kosong..
jam jugak boleh jadi kan eksesori kan kawan2..
tapi jam ni aku TERBELI yer..
selase lepas, time faaris admited tu..
boring sngt die dlm ward, aku bwk die jln2 soping mall..
 
than.. than.. TERmelangkah msk kedai jam..
pusing sane, pusing sini..
casio shine, bonia, esprit, crocedile, guess..
cantek2.. harga pon canter.. hoho..
 
"anti, ade x jam yg bling2 byk dan arga murah?"
hoho.. itu soalan aku yer kawan2..
"ada2.. mau macam mana murah ahmoi.. kalau itu mcm u mintak,
x ada murah punya.."
so, sengeh2 je la aku.. haha
"lai2.. anti tunjuk u 1 jam brand ada pelakon.. cantek..
ini neelofa punya model jadi.."
wahh..anti pon knl neelofa.. (dlm ati aku..) HEHE
 
beberapa minit kemudian..
kringgg..kringg..kringgg...
(klasik btol bunyi empon aku kan.. )
"ayg kt mane? bwk kua plak ank xsehat tu g soping2 ye.."
suami aku la tu..
"kt sini..sini..sebelah sini..bla..bla..bla.."
"ok, abg dtg.."
yeayy!! ade org nk tlg baya kan ke ni.. (detik hatiku..)
jeng je jeng!!
 
 
so, ade terdapat 3 jam yg plu di pilih, dan perlukan keputusan akhir..
(bukan murah oke.. rm270-rm300++.. anti, kn sy ckp nk murah2 jer tp byk bling3..)
sampai sudah suami ku d depan mate, terus die amik faaris dr pangkuan ku..
"syg ku.. yg mn lg cantek, sesuai ngn i??"
-sambil aku tunjuk jam2 yg da di shortlist kan..
"mn2 pon cantik, asal u ade duit nk bayar.."
HAHAHAHA..
- okey, itu je mampu aku buat time tu.. huh!!
 
 
so, aku teros la memilih jam yg aku suke.. kne baya sndr ok..
naseb x menyebelahi ku langsong.. huu..
dan pilih punya pilih.. nk sangat yg bling3 kan..
nah amik kaw.. RM325.00 after diskaun RM290 okeyy!!
nk baya pakai maybank debit card, xdapat plak diskaun kate anti kedai tu..
terpakse la aku baya cash..
terketar2 tgn nk kua kan cash.. hukhuk..
dan ini la hasil nya~
 
 
lepas bayar, dah jinjing paper bag gamba jam..
kua dari kedai..
"kalo la aku beli handbag carlorino kan lg bagus.. membazir je beli jam ni.."
HAHA..
ini la perangai perempuan kan..
bile nk sesuatu benda xpernah nk fikir.. lepas tu mule la rs menyesal..
korg pernah x raye mcm yg aku rs pas beli jam ni..
HAHA.. HUHU..
 
 
 

2 comments:

♥♥ Mama Ash ♥♥ said...

ahahaha...suke2.. eh aku lagi suke jam dari hand beg..fine!! jeles sbb ley beli jam.. huh..!! da bebulan2 tgn aku kosong tanpa jam... huhuhu xlengkap rase nyer..!!

nuRuLFaRida said...

aku suke jam jugak.. tp ni arge melampau kot.. sbb tu la terase mcm ni handbag jer.. coz yg aku gile2 kan carlorino tu baru rm180.. (xbeli sbb "mahal") hukhuk..
xper la.. nnt ade la tu rezki lain..





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...