Friday, October 12, 2012

Ooh Bantal!!

Salam Jumaat!!!
YE. Jumaat penghulu segala hari..
Alhamdulillah, masih bernafas..
moge masih lagi ada di jumaat2 akan datang.. amin..
 
Kembali ke tajuk asal k..
BANTAL.. iyer3.. aku nk cari bantal..
bantal hiasan, dan sesuai utk letak dpn tv utk lepak2..
 
utk yg gila kan burung biru~
 
si gila gadjet blh bli nih~
 
waww!! seksi nyer.. lena sungguh~
 

ini pon seksi~

SEKADAR GAMBAR HIASAN
 
 
bukan la spt yg diatas..
ciri-ciri: lembut.. besar.. kalis air (byk jenis meterial) bentuk spt bawang..
haaa.. betul2.. bentuk mcm bawang.. itu kate aku la..
sbb mmg nmpk mcm bawang..
kalo kite baring, badan kite akn ke dalam..
coz sngt2 lembut dan besar..
macam ni..mcm Gambar yg laki2 kt bawah tu..
lembut dan membentuk kan..
(tp bukan 4 segi)
 
 
 
puas da kot aku google.. masih gagal menemuinya..
name pon aku xtau nama ape..
boleh mintak tolong sape2 tak..
kot2 sape2 tau mana2 pernah terlihat..bagi tau eh..
lagi senang kalo blh bli online..
sbb aku mmg nak sangat2..
 
BANTAL oh BANTAL~
 
 
 

3 comments:

Amalina Ali said...

bantal buat sendiri je. aku bantal2 buat sendiri. hihi. beli kekabu je.

nuRuLFaRida said...

bantal buchuk buley la buat pakai kekabu.. ini bantal hiasan ok.. hehe..

Amalina Ali said...

Owh bantal hiasan. beli kat ikea. banyak yang cantik2. canfirm rambang mata weyhhh...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...