Monday, May 27, 2013

Bisnes Online

Assalamualaikum..
 
tiba masa nya kini giliran aku plak menterjebakkan diri dalam bis online..
alhamdulillah..
mmg x dinafikan bis omline makin menjadi2 bagai cendawan tumbunh lepas hujan..
tapi, percayalah, rezki Allah itu ada dimana2..
dan setiap org yg berkerja kuat tanpa melihat penat lelah, akan membuahkan hasil..
 
kawan2 aku da lame msk ke online bis ni..
ada yg jual baju baby, product kesihatan, product kecantikan..
 
Jue: jual baju2 baby
 
Syiha: jual Product Shaklee
 
Erah: jual product kecantikan
 
kakak aku, my mentor da n sifu.
 
 
senang2 nnt, korg jengok2 la yer fb wan web dorg..
 
so, tanpa berlengah lagi.
 sabtu lepas, aku secara rasmi nya mendaftar kan nama di Hai O Marketing.
nak tampbah pendapatan bulanan kate nyer..
:)
maklom la, ank da nk masuk 2..
bertambah lagi perbelanjaan bulanan..
nak register insuren utk baby baby, susu, pempers, asuhan ank lg..
mmg xmencukupi kalo nk mharapkan gaji tetap yg masuk tiap2 bulan..
 
dan skrg mentor aku adalah kakak aku sendiri..
fuhh.. die ni mmg hebat..
nk cerita pasal perjalanan hidup die dgn online biz ni mmg xabis patploh ari patpoh mlm la..
tp, die mmg stat ngn jualan baju baby..
 
dan sekarang makin berkembang ngn produst kesihatan dan kecantikan dari Hai O Marketing..
xda org x kenal ngn HAi O kan..
 
Hai O Banyak keluarkan product. antaranya:-
Primium Beautiful Korset, Penapis Air Bio Aura, BB Plus Collagen, garam buluh dan paling top skrg Sabun Marine Assence..
 
okey.. ini saja mukadimah yg sempat aku update yer..
nanti ade kelapangan masa, akan aku update lagi..
 
"Ya Allah, permudahkan segala urusan hamba2 mu dalam mencari rezki yg halal dan di radhai mu.."

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...