Friday, May 31, 2013

Ho Chi Minh City - Vietnam

Mak abah kt Vietnam Skrg..
29 May - 1 Jun..
waw!! animoon la gamaknyer..
hiks..
dorg ikot kakak aku yg mmg selalu ke Vietnam..
Akak aku nk travel agent, slalu la ke Ho Chi Minh City bwk org jalan2..
korg blh tgk web kakak aku :
mn la tau kan kot2 korg nk g trip jgk..
kakak aku blh sediakan pakej yg sangat berpatutan..
date pon blh ikot kesesuaian korg..
 
so, kali ni die ckp nk bwk mak abah skali..
gile ramai la die bwk trip kali ni..
xsalah aku dlm 19org kot termasuk la mak dan abh.
blh bace entry ini yer kawan2..
laporan lengkap..
huhu
 
fuhh..
aku jeles nih..
tah bile turn aku plak eh..
kemain seronok plak dorg bersoping utk baju raye..
naik river cruise..
tgk fire dance..
fuhhhh~
 
jom layan gambar2 dorg..
 

 



 





 
 

 

kemain lagi kan dorg.. fuhh..
jeles nih tahap gaban..
hahaha
bile tah nye aku nk sampai sini..
mau rambang mate..
 
kakak aku ni soping bj cotton vietnam byk2 sbb die berniaga..
otak niaga sggh die..
moge sukses selalu yer..
 
 

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...