Tuesday, May 28, 2013

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang

Alhamdulillah..
semalam dlm kol 9 lebih aku dlm toilet..
tiba2 incik suami memekik2 panggil aku..
 
suami : ayang.. ayang..oo yang!! tgk ni..tgk ni.. (siap tolak pintu toilet tau)
aku: yer2.. (dlm otak pk kan adam, ingt adam kena hempap monitor imac papa die lg)
 
bila pintu toilet terbukak, die tunjukan hp die, email yg die terima..
"....Penyampaian Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2012, 6/6/2013 - 9.00am.."
 
lbh krg mcm tu la bunyinya..
sbb aku xbape nmpk.. kecik ngat tulisan nyer..
huhu..
 
Alhamdulillah..
syukur..
gembira sangat hati ku melihat incik suami malam semalam..
aku tau.. dah lama die tunggu berita ini..
dah lama dia tunggu penghargaan ini..
pengiktirafan ini..
sebab, segala penat lelah dan komitment nya pada kerja dan majikan tanpa mengira waktu..
kekadang hari cuti, sabtu dan ahad pon terpaksa kerja..
makmal nk install itu la, setup ini la..
nak wiring itu la, nk pasang ekon la..
fuhh..
so, aku ni redha je la bile hari bsama family terpaksa di gadaikan..
--..--"
 
Alhamdulillah..
rezki Allah itu pasti..
Usaha itu penting..
cepat atau lambat,
bila Allah dah janjikan rezki itu milik kita,
pasti ia akan dtg kpd kite..
ini rezki anak2..
rezki keluarga..
 
Keratan surat secara rasmi.. =)
tahniah selaki lagi..
moga papa sentiasa cemerlang utk keluarga, bangsa dan agama..
amin..

"..setiap kejayaan sorg lelaki, adalah sorg wanita pendorong kejayaan nya.."
(tetiba je kua pepatah ini.. nk jgk kan amik point.. :p)

interframe skit family photo.. (bln dpn akn tmbt sorg lg.. =)
 

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...