Friday, October 28, 2011

"rumah itu milik kami"

#DATE 20/10/2011- ANVSRY 2Y 4MNT...#
#THIS IS OUR HOME SWEET HOME#
Alhamdulillah.. Syukur Ya Allah.. akhirnya aku dan hsbn selamat menandatangani perjanjian pembelian rumah pada ari jumaat lepas (21/10/2011).. walau pada mula nya terdapat sedikit kepincangan antara aku, loyer, ejen n tuan rumah.. dan dgn segala nasehat juge rundingan dr loyer aku, semua kekusutan itu dpt d rungkai kan.. alhamdulillah... so, secara kasar nya mmg rumah ini adalah milik kami.. aku dan hsbn dah pon menandatanganni surat pembelian rubah beralamat dot3.. juge telah menandatangani surat pertukaran nama ke atas tanah juga rumah tersebut.. juge secara sah nya, rumah ini bakal jadi milik kami selepas 3-6 bulan akan datang.. itu pon jangkaan kasar dr loyer atas segala urusan yg paling cepat.. rumah ni jugak d tandatangan pada ulang tahun perkahwinan kami yg ke 2 tahun 4 bulan 1 hari.. alhamdulullah sekali lg.. xdi sangka n d jangka.. rumah itu barangkali hadiah ulang tahun perkahwinan jugak.. terima kasih wahai suami ku.. so, 1 lagi tarik keramat n no penting dlm idop aku.. 20hb anvsry, 21hb sign agremnt, 22hb kelahiran putra kami..
terima kasih wahai suami ku...
terima kasih kerana sudi melengkapkan hidup ku..
dengan adanya kamu, faaris juga rumah impian sy..
terima kasih atas segala nya..

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...