Thursday, June 17, 2010

~ OrG Ke TiGe + iLmU HiTaM~

~ ORG KE TIGE ~ ~humm..nape nk kne ader org ke 3 lam satu2 perhubungan?? nape ogr ke 3 tuh nk jd org ke 3 lam satu2 hubungan?? nape die xmo cari sendiri hubungan tanpe mengganggu hubungan org lain.. nape org ke 3 suke memporakperande kan hubungan org lain?? kenape??? lagi dasyat org ke 3 tuh adalah dr kerabat keluarge sndr.. nape sume nih tjadi?? kenape org ke 3 tuh sanggup jadi permusnah n keretakan satu2 hubungan?? hummm... kenape?? sedar lah wahai org ke 3.. sanggup ke kau nk musnah kan kebahgiaan yg selame nih tbina?? ape smua nih?? ape yg kau nk!!! mmg kau muke xmalu, boleh plak berlakon dpn kami3.. ko nih mmg bkn ppuan tapi bertina yg suke menghancur kan kebahgiaan org lain.. sedar lah,ko pon ade ank n laki sendiri.. jgn sampai tali kekeluargaan aku putus kan... ade org cam kau lam fmly aku pon aku xheran.. bukan aku minx duit bli beras ngn ko pon!! ko dtg umah, berlakon lagi menyakit kan ati aku... PERGI JAHANAM KO DAR FMLY AKU, AKU MMG DA XLEH SABA LAGI!!! ~ILMU HITAM ~ ~ org dlu2 menuntut ilmu utk memjaga diri dr ganguan syaitan..but org skrg menuntut ilmu utk berdamping ngn syaitan.. utk kepentingan n keseronokan diri sendiri.. byk d gune kan pd bnde2 yg xbaik dr yg baik..xsedar ke die sume tuh syirik n d laknat Allah??? aku mmg pelik.. nape wujud nyer org2 spt ini d zaman moden ni.. xtakut ke die kat azab Allah?? xtakut ke die kpd balasan kemudian hari?? nauzubillah.. Ya Allah,buka kan lah hati nyer utk kembali ke jalan yg benar.. ilmu yg d tuntut tuh mmg menyusah kan org.. santau, sihir pd org2 yg xsepatut nyer.. org yg tkena plak, bersusah payah mengubati,mencari iktiar.. duit ringgit mmg da byk habis.. nak je aku tgk Tuhan bagi balasan kaw2 kat die.. bior die rs ape yg org rs.. baru padan muke die...

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...