Monday, June 14, 2010

~ aRi Yg SngT BZ~

~ ari nih aku sangat la bz nyer.. tah la nape.. nk kate cut off xpon.. but mmg bz gile lah.. byk plak keje yg nk kne setel kan ari nih... nk on line fb pon xsempat.. huuuu..da la pg td g keje ngam2 8stgh sampai opis.. so,xsempat la nk tapau ape2.. pastu mule lah perut nih bunyik2..bb dok gendang2 minx mkn.. huhu.. cian bb mama nih.. aku da mkn biskut Hup Seng 5 keping pon xcukup lagi.. kuat tol bb aku mkn.. huu.. but, d sbb kan aku yg bz gile ari nih.. tahap kelaparan aku xder la terase sngt.. so,kejap jer da sampai time lunch hour.. lunch hour td plak aku g Avon than tapau kat kedai jer.. so,tgh ari aku ari nih nasik putih ngn ikan talapia goreng.. huu.. nyam3.. sedap plak rupe nyer talapia goreng yer.. heee.. kenyang3..

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...