Monday, March 4, 2013

Annual Dinner 2012



hai hai hoii~~


Annual Dinner 2012 for my company baru jer last 2 week berlangsong..
lewat bukan??
yer.. normally mmg our company akan buat Annual Dinner pad atahun yg berikutnya..
aku pon xtau nape.. huhu..
sejak 5 tahun aku join this company, mmg Annual Dinner akn di bereskan pada awal tahun..
so, for this year Annual Dinner,
our commite dah sepakat membawa berkat  pilih warna merah dan putih..
 
so, mereka2 yg hadir pada hari itu di wajibkan utk memakai pakaian yang bertemakan merah dan putih..
(aura Tahun Baru China x habis lagi)
yer.. merah dan putih..
bukan merah..
bukan juge putih..
 
setiba nyer hari kejadian..
Hotel 5 star The Zanith Hotel, Kuantan..
 
seperti tahun2 yg lepas..
mmg di jangka kan ade je staff yg xikot tema dinner..
-..-"
alasan nya , susah nk cari baju warna tema..
deyyy!! susah ke anney, machaa..
xkan selame ni xpernah ade baju or seluar or kain2 warna merah/putih..
kalo agak2 ade merah jer, p beli kain kafan nuh!!..
(insap jap, tersebut kain kafan)
haa.. kan aku da hangin..
 
aku yg terkembang sane sini pon blh cari baju yg mengikuti tema..
ini kan pulak korgyg xder tambahan beloon2 depan n belakang kan..
halasan!!
(aku pakai bj yg dah sedia ade, siap koyah da atas bahu tau
- pakai tudung, xder org nmpk, halalkan jer - huhu)
 
sebenarnya staff2 Company aku ni x sporting pon..
nk suruh buat ape pon sume susah..
dtg semata2 nk makan n tunggu luckey draw jer..
-..-"
(selama 5 tahun, 1x jer aku dpt luckey draw.. tp dpt grand price la kan- xder luck!!)
 
ok, malas la nk layang perangai kotg yg busuk tuh..
tau nak kritik jer..
bile mintak kerjesame sume hulur buntut..
gerr!
 
jom la layan pict2 yg smpt aku snap..
 
The Zanith Hotel< kuantan (5star woo -Sultan Pahang owner)
 
Kasut baru.. rm15 je pon. lain2 mmg yg sah ade.. (xsusah kan)
 
memang meleleh ayak lioq tgk hadiah2 ni -Hampa~

pakai camera cokia pon leh snap pict lawa mcm ni.. =)
 
 
Our Backdrop for the Red and White Night
 
As comunitee, Bz la kan..
 
Snap sekeping lg~
 
Kembang nyer~
My bos PA
My Big "big" bos, wif his pari2.. hehe

Adohaii~ sila abaikan..
 
semua kek ni aku try, maveloss~
 


The End of the Night~
 

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...