Monday, March 4, 2013

24 Minggu = 6 bulan

As salam..
hai hai dan hai lagik..
hiks~
lame kan aku x hapdate blog.. humm.. xda mood la..
segalanya boring..
tunggu masa nk cuti panjang je ni..
i need new job!! new vacancy!!
-..-
 
tp kali ni nk hapdate jgk la ttg ank aku yg sedang 'bergedik' kt dlm pewot mama ni..
hehe..
Alhamdulillah..
dah 6 bulan pon syg mama kt dalam..
harap moge sahat smpai hari kelahiran dan membersar dgn sehat..
ins shaa allah..
 
baby ppuan ke laki??
humm.. hajat ku opkos la nk ppuan kan..
sbb dah ade abg Adam..
abg Adam yg notty amat..
tp syg kt baby tau..
=)
tp, kalo rezki Allah nk kasi lelaki lagi,
aku tetap terima dgn penuh syukur..
 
xscan ke?
dah, da scan da time 5 bln lbh aritu..
tp xbape nmpk la plak..
tapi dari pengamatan doc n aku, doc cakap mcm baby boy..
tp xtau la "ekor" yg kami nmpk tu tali pusat nyer or ekor nye..
hehe..
 
xnak buat 4d??
owh, dulu time abg Adam mmg aku buat scan 4D..
biase la kan.. ank sulung, terlebih excited nk tau jantina..
coz nk beli brg kelengkapan..
nk beli lebih pink or lebih blue..
hehe..
 
ank ke 2 x excited?
ehh, xder la mcm tu..
excited jgk.. mmg nk tau jgk jantina nyer..
tp dah doc da ckp 'boy kot' so, accept je la ngn hati yg terbuka..
 
persiapan plak mcm mane? kalo baby ppuan?
ok, rase mcm dah buat keputusan kot mmg xmo scan 4D..
so, persiapan tu beli brg2 yg unisex..
hehe.. xder warna2 jantina (pink, blue)
beli warna2 pastel, crem, brown pon ok kan..
kalau baby boy, boleh pakai bj abg Adam yg masih elok2..
 
terima kasih puan kerana sudi di wawancara..
sama2..
tah bile mase ade wartawan dtg utk cacancara aku kan..
ingt sume dah berlepas g ke Lahad Datu, Sabah..
-..-"
 
(ini semua poyo.. ahaha)
 
SUMBER: Babycenter.com

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...