Friday, March 30, 2012

hah, sudah hampir..

arini 30hb march kan.. tadi clark yg company loyer call, cakap rumah aku da dapat kelulusan dari menteri Besar Pahang.. mmg dulu di janji kelulusan tu akn dpt selewat2 nye bulan 3.. so, mmg msk je bln 3, aku da kecoh.. aku ca call2 loyer tu tny pasal kelulusan tuh.. "jnji bulan 3, skrg da bln 3 nape tuan cakap status panding lg.. tuan xlah la jnji ngn client mcm ni.." die cakap... " saba puan, pihak kita da hantar kt pejabat MB.... bla bla bla.. utk mendapat kan kelulusan ni mmg mkn masa yg lama.. ade client yg terpaksa tunggu bertahun2 baru dapat lulus.. itu bergantung pada MB.." haihh.. mengeloh la aku dengar.. da pk mcm xdan je nk beraye rumah baru.. hukhuk.. tapi, arini die call.. yaahooo...!!! alhamdulillah... impian aku dah hampir menjadi kenyataan.. Syukur pada mu Ya Allah atas rezki yg kau berikan pada aku dan keluarga.. rumah ku syurga ku.. yeahh!! loyer cakap 2 3 bln lagi blh setel la sume hal.. than, mayb dlm bln 5 or bln 6 blh msk dah rumah idaman aku tuh.. wahhh, seronok nyer... hummm...xsabar... tp nk kene renovate dulu rumah tu.. banyak yg rosak.. nk cat, nk buat kichen kabinet n siling kapor.. itu adalah hasrat pertama aku dr kecik, kalo ade rumah sndr.. heee... nak deco2 rumah.. wahh.. seronok nye.. nk ada kolam ikan guppy!! yeahhh! hahah.. hadoii.. banyak nih bajet kne kluar.. tp, stakat ni.. buat ape yg penting n termampu je la kan.. kalo sume nk buat.. duit 1 bank pon x cukup.. hehehe... tunggu n lihat hasil nya.. daaa..~

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...