Wednesday, February 22, 2012

1 tahun 6 bulan

siang berganti malam.. hari berganti mggu, berganti bulan, berganti tahun.. pantas nya ms berlalu.. kini putera sulung ku dah berusaia 1tahun 6bulan.. Alahmdulillah.. di usia perkahwianan aku bsama suami selama 2tahun 8bulan aku mempunyai zuriat dr darah daging aku sndr..aku bersyukur kpd Yang Esa kerna mengurniakan aku zuriat.. Anak2 adalah amanah juge tanggunjawab ibu bapa.. ank adalah lambang cinta n kasih syg antara suami n istri.. Alhamdulillah, faaris lambang cinta aku juge suami.. insyaallah, aku akn mdidik faaris jd ank yg soleh dan sejuk mata memandang.. bercerita psl faaris,faaris sngt2 ektif.. badan kurus kering,tinggi lampai.. sebijik macam papa.. nakal, selari bsame die d rumah, mmg cukup buat aku keletihan, terlantar aku d depan tv.. xsampai 5minit turunkan die dari meja mkn, naik pulak atas meja comp papa.. 10minit lepas tu msk pulak bilik air.. pastu main2 beras sampai berterabur2.. makan beras feberet die.. huu.. kenkadang, dia amik tapis ikan papa, n eksyen mcm nk tangkap ikan papa dlm aqurium papa tu.. alahaii.. penat la mama.. faaris ank yang manja n pandai.. kalo org marah die, otomatik akan kalu mcm patung.. or kdg, akn tros telentang.. huu.. mmg kelakar.. sekarang pulak, dah pandai salam2.. b4 anta ke umah nenek, die akn salam aku.. tp, hanye 1x je ok.. ahahah.. lawak2.. so, kalo org ramai2, jgn harap la die nk salam sume org.. mmg sorg je la die salam.. mintak kiss pon cam tu gak.. so, 1org je yg btuah akn dpt kiss n bsalam ngn ensem boy aku nih.. heheh.. mama n papa harap, faaris slalu sehat.. slalu di lindungi, jadi lah ank yg solleh.. mama n papa aku cuba buat yg tbaik utk faaris.. RIZQ FAARIS FITRY - FITRAH REZEKI PAHLAWAN BERKUDA RASULULLAH..

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...