Saturday, August 14, 2010

::yg aku nk luahkan::

ape yg aku rs ngn kadaan perut yg memboyot ni?? 1st time peknen.. 1st time bpuase lam kadaan yg cukup2 xselese.. tambah lagi kadaan sarat sangat..kalo nk ckp penat tuh xyah cap la.. mmg penat sngt2..kdg2 samapi pedih ulu hati.. tp ade org phm x ttg kepenatan aku? apa kan daya.. aku ttp pose..ni adalah kewajipan d bln ramadhan n aku anggap ni adalah 1 dugaan aku pd taun nih.. moge2 taun nih mberi 1ooo makna n rahmat buat aku.. humm..tulang2 peha n pinggul da bkembang utk mberi laluan kpd bb.. kaki yg sangat membengkak.. da xsurut2.. kadaan ini buat kan aku sangat sakit utk bjalan n sangat tbatas utk membuat kerja2 harian.. nk melangkah or menukar posisi kedudukan amat2 la menyeksa kan.. hanya Tahan saje yg tahu keseksaan aku.. Ya Allah Ya Tuhan Ku..beri kan lah aku kesabaran n kecekalan tanpa batasan dlm mengharungi segala dugaan mu.. but,ade ke yg membantu n paham kadaan aku?? ade ke same nk tgg sekse aku nih? xder pon.. humm.. kalo ikot kn ati n kadaan.. time2 cam nih aku nk rehat sepenuh ny.. hanye nk bsandar n tggu sume hidangan dtg dpn mate.. but ape kan daya.. tanggunjawab tetap tggjwb.. still lagi masak utk suami n diri sendiri.. bukan nk mengunkit..but just nk org paham ttg kepanatan n sifat aku yg mmg xtau sakit n penat nih.. mayb aku nih jenis yg xtau penat lelah.. but x plak minx org2 amik kesempatan atas diri ini.. selagi aku mampu buat,aku akn tetap laku kn.. walau sedikit perit.. humm.. jd mayb sume org xnmpak ttg kepanatan aku tuh.. n ape yg aku buat x lah meminta balasan.. but hanya minx pertolongan ngn seikhlas ati.. minta buat setuatu tanpa d suruh.. aku mmg xlarat da kalo nk buat sume keje dr depan umah sampai ke belakang umah..dr dalam umah sampai ke luar umah.. but ape kn daya?? kalo nk bsuara,aku mmg da xmau bsuare..sendiri paham la..aku bukan robot yg xtau rase peant,yg xtau rs sakit.. kalo ikot kn ati..mmg nk tido n besar kn badan jer.. so,sila paham pd org2 yg xpernah nk tau pasal bantu mambantu..

No comments:





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...